خرید اینترنتی سوزن طب سوزنی ارزان

خرید اینترنتی سوزن طب سوزنی ویژه مراکز درمانی، طب سوزنی و کلینیک های زیبایی با قیمت ارزان امکان پذیر است. انواع برندهای معتبر مانند TONY تونی، EAKU، SHEN LONG و غیره در بازرگانی رزمد عرضه می گردد. برای مثال قیمت فروش 10 هزار عدد سوزن شن لانگ 13*18 مبلغ یک میلیون و 900 هزار تومان می باشد.

سوزن های طب سوزنی

توجه داشته باشید استفاده از سرنگ انسولین امروزه در علوم پزشکی گوناگون گسترش بسیاری یافته است.  در بحث طب سوزنی ، بحث های انرژی درمانی و طب چینی گرفته تا تازه ترین علوم مانند درمان فاشیا از ابزار طب سوزنی مانند سوزن ها استفاده می کنند. این موضوع باعث شده تا این ابزار جز لاینفک درمان های پزشکی باشند.

سوزن های طب سوزنی عمدتاً ساخت چین، کره و ژاپن هستند. در گذشته های دور این سوزن ها از طلا، نقره و مس ساخته می شد، اما امروزه بیشتر از مس و فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. این سوزن ها شامل سه بخش نوک نیدل، تنه نیدل و هندل هستند. که با توجه کارایی مورد نظر انواع گوناگونی دارند. مثلا می توان آن ها را به نیدل های با هندل فلزی و با هندل پلاستیکی تقسیم کرد. هندل های پلاستیکی در زمان استاک کردن نیدل و همچنین در مواقعی که الکتروآکوپانچر نیاز هست، چندان مناسب نیستند. اما از گیج مناسبی برخوردارند و در زمان ورود به بدن درد کمتری ایجاد می کنند.

انواع لوازم مصرفی در طب سوزنی

در طب چین باستان ابزار متفاوت و عجیبی استفاده می شد که امروزه بیشتر در چین مورد استفاده هستند. اما آنچه که در ایران بیشتر شناخته شده هستند می توان به:

  • سوزن های طب سوزنی
  • موکساها
  • سیدها
  • پلت ها
  • پرس نیدل
  • نیدل اینترادرمال

اشاره کرد. اما نیدل ها دارای کاربرد بسیار بالایی هستند.

[box type=”success” align=”alignright” class=”” width=””]بازرگانی رزمد دارای بیشترین تنوع محصولات است، از این رو مراکز درمانی و طب سوزنی می توانند بطور مستقیم از واردکننده نیدل طب سوزنی مورد نیاز خود را خریداری نمایند.[/box]

خرید اینترنتی سوزن طب سوزنی و لوازم مصرفی آن

خرید اینترنتی سوزن طب سوزنی بصورت عمده از طریق بازرگانی رزمد قابل انجام است. مراکز درمانی و طب سوزنی می توانند با تماس با واحد فروش ما لیست قیمت ها را بدون هیچگونه هزینه ای دریافت و با سایر قیمت ها مقایسه کنند. خرید اینترنتی سوزن های طب سوزنی از سراسر ایران امکان پذیر است. بنابراین شما می توانید پس از تماس با ما بهتر تصمیم را در خرید انجام دهید. از جمله برندهای موجود می توان به تونی، دانگ بنگ، شن لانگ، جیاجیان، ایکو و ژونگ یان اشاره نمود.