فروش فوق العاده دستکش نیتریل یکبار مصرف

دستکش نیتریل یکبار مصرف را بصورت عمده از کجا بخریم؟ دستکش نیتریل مشکی در چه امور کاربرد دارد و قیمت آن چقدر است؟ دستکش های پزشکی خارجی مانند دستکش نیتریل SPA را از کجا بخریم؟ تفاوت دستکش یکبار مصرف وینیل و نیتریل در چیست؟ شرایط فروش فوق العاده دستکش نیتریل کدام است؟

انواع دستکش یکبار مصرف

دستکش های یکبار مصرف معمولاً برای جلوگیری از انتقال انواع آلودگی در زمان لمس و برخی از خطرات محیطی استفاده می شوند. انواع دستکش یکبار مصرف عبارتند از:

  • دستکش لاتکس
  • دستکش نیتریل
  • دستکش وینیل
  • دستکش نئوپرن
  • دستکش نایلونی

دستکش لاتکس بیشتر در امور پزشکی و آزمایشگاهی و تا حدود نسبتاً کمی در صنایع به کار گرفته می شود. دارای خاصیت کشسانی خوب و حس لمس عالی است که در دو نوع معاینه و جراحی تولید می شود. دستکش یکبار مصرف وینیل از خاصیت کشسانی پایین تری نسبت به نیتریل و لاتکس برخوردار است. ماده اولیه ساخت این دستکش PVC است که در ترکیب با پلاستیسیز فتالات نرم و انعطاف پذیر می شود. از مهمترین ویژگی های آن درجه پزشکی آن است که در صنایع غذایی بسیار پر کاربرد است.
بیشتر بخوانید: دستکش لاتکس اپی پرفکت

دستکش نیتریل یکبار مصرف از آکریلونیتریل بوتادین ساخته شده که دارای ویژگی های مطلوبی است. این دستکش در حوزه پزشکی و صنایع کاربردهای فراوانی دارد. آخرین دستکش، ساخته شده از نایلون است که برخی از آن ها دارای گرید پزشکی بوده و برخی دیگر نه. قیمت دستکش یکبار مصرف نایلونی بسیار پایین است. مصرف بسیار بالایی در همه امور دارند. دستکش های نایلونی در انواع دوختی و قالبی تولید می شوند. یکی از انواع پر کاربرد دستکش نایلونی، دستکش مامایی دامداری است.

دستکش نیتریل یکبار مصرف آزمایشگاهی

در آزمایشگاه های مختلف انواع دستکش یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد. در آزمایشگاه های شیمیایی و صنعتی عمدتاً از دستکش های نیتریل استفاده می شود. در آزمایشگاه های بیولوژیکی از دستکش لاتکس و نیتریل استریل استفاده می شود. نوع استفاده تقریباً تعیین کننده متریال انتخابی دستکش یکبار مصرف است.

از خواص دستکش نیتریل یکبار مصرف می توان به مقاوم شیمیایی مناسب در برابر مواد نفتی، حلال ها و مواد روغنی اشاره کرد. همچنین این دستکش ها در برابر تغییر دما به راحتی تغییر شکل نمی دهند و از مقاومت خوبی در برابر پاره شدن برخوردارند.  از این رو، در آزمایشگاه های گوناگون بیشترین استفاده را دارند.

خرید اینترنتی دستکش نیتریل

برای این که مراکز درمانی، صنایع گوناگون، سالن های زیبا، تاتو و فروشندگان لوازم آرایشگری بتوانند براحتی و بصورت مستقیم خرید دستکش نیتریل یکبار مصرف را انجام دهند، بازرگانی رزمد امکان خرید اینترنتی دستکش نیتریل را فراهم آورده است. از این طریق می توان بدون واسطه خریدهای عمده خود را از کارخانه یا وارد کننده دستکش نیتریل انجام داد.
بیشتر بخوانید: دستکش لاتکس ضد حساسیت

با خرید اینترنتی می توان کاهش قیمت دستکش یکبار مصرف پزشکی را تجربه کرد. این موضوع به کاهش هزینه های مصرفی می انجامد. برای مثال قیمت دستکش نیتریل مشکی بصورت خرده فروشی در اردیبهشت ماه 98 بصورت خرده فروشی 55 تا 60 هزار تومان بوده است که قیمت خرید عمده آن در مراکز استانها بین 39 تا 42 هزار تومان بوده است. اما از طریق خرید اینترنتی قیمت فروش آن 35 هزار تومان بود.

لیست قیمت دستکش نیتریل

قیمت دستکش نیتریل در چند ماه گذشته ثابت نبوده است. اما آمار نشان می دهد که نرخ انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی حدود 30 تا 40 درصد افزایش داشته است. بنابراین چنانچه قصد خرید انواع دستکش پزشکی را دارید، از طریق بازار دستکش پزشکی ایران و یا نمایندگی ها مراکز استانها استعلام قیمت را انجام دهید.

لیست قیمت دستکش نیتریل در هفته اول اردیبهشت 98 به شرح زیر است. برای اطلاع از قیمت به روز دستکش ها با مدیریت فروش ما در تماس باشید.

ردیفمحصولقیمت
1دستکش نیتریل آبی22000
2دستکش نیتریل spa22500
3دستکش نیتریل مشکی35000
4دستکش نیتریل بنفش27000
5دستکش نیتریل my glove22500
6گلوری تاچ40000