دستکش لاتکس اپی پرفکت ارزان | نمایندگی مرکزی دستکش اپی پرفکت

نمایندگی دستکش اپی پرفکت در سرتاسر کشور قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت را به صورت مداوم بروزرسانی می کند. دستکش وینیل op perfect بدون پودر ، فاقد لاتکس و غیر استریل است. قیمت دستکش لاتکس حریر در مقایسه با برندهای دیگر داخلی قیمتی بالاتر دارد. دستکش وینیل اپی پرفکت در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. دستکش اپی پرفکت بدون پودر جهت جلوگیری از حساسیت پوست مناسب است.

دستکش لاتکس و انواع آن

انواع دستکش یکبار مصرف شامل لاتکس، وینیل، نیتریل و نایلونی می باشد که هر کدام دارای ویژگی ها و موارد استفاده خاص خود هستند. دستکش نیتریل فاقد لاتکس است و با این دستکش ها می توان جلوی حساسیت های پوستی را گرفت. قیمت دستکش لاتکس و وینیل به دلیل مواد مورد استفاده در آ نها متفاوت است. در دستکش لاتکس از مواد طبیعی استفاده می شود که باعث انعطاف و راحتی آن می شود ولی در دستکش وینیل از مواد مصنوعی مثل کلرید پلی وینیل استفاده می شود که باعث نرمی آن است.

دستکش spa، مکستر و دستکش لاتکس evolve از مدل های مختلف دستکش های لاتکس هستند. قیمت دستکش لاتکس حریر در دو نوع پودر دار و بدون پودر متفاوت می باشد. کاربرد اصلی آن ها در صنعت پزشکی و دندانپزشکی که نیاز به دقت زیاد با دست دارد است. قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت با توجه به کیفیت، سایز و برند متفاوت است و با توجه به نیاز می توان آن ها را تهیه کرد. دستکش وینیل نسبت به دستکش های لاتکس گشادتر و ضخیم تر هستند ولی برای انجام کارهایی با دقت لمس بالا پیشنهاد نمی شوند.
بیشتر بخوانید: دستکش لاتکس رنگی

نمایندگی دستکش اپی پرفکت

قیمت دستکش اپی پرفکت را می توان توسط نمایندگی های معتبر داخلی همچون بازرگانی رزمد پیگیری کرد. دستکش اپی پرفکت بدون پودر جزء دستکش های معاینه به حساب می آیند که از میان سایر دستکش ها ارزان ترین قیمت را شامل می شوند. نمایندگی دستکش لاتکس حریر علاوه بر لاتکس اپی پرفکت، نیتریل آبی و مشکی اپی پرفکت و وینیل اپی پرفکت را به فروش می رساند.

قیمت دستکش وینیل حریر ارزان تر از قیمت دستکش لاتکس حریر است. قیمت دستکش وینیل   op perfectبا توجه به متریال مورد استفاده در آن متفاوت می باشد. در ایران به دلیل آسان کار کردن با آن و ارزان بودن آن محبوبیت زیادی دارد.دستکش وینیل اپی پرفکت از کلرید پلی وینیل یا همان  pvc ساخته می شود. این دستکش در بیمارستان ها و در منازل در محیط های آشپزخانه و یا جهت نقاشی، رنگ کاری و همچنین صنایع غذایی استفاده می شود.

قیمت دستکش اپی پرفکت و انواع آن

از برند های معروف داخلی می توان به دستکش وینیل رز مریم ، حریر، رویال و … اشاره کرد. دستکش وینیل استرج اپی پرفکت در محیط های آزمایشگاهی، پزشکی، کشاورزی، آشپزی، آرایشی و … مناسب استفاده است. ویژگی دستکش لاتکس اپی پرفکت و اکسلنت این است که سطحی ریز دارد که ضد لغزش است و از لاتکس طبیعی ساخته شده است همچنین غیر استریل و یکبار مصرف می باشند. دستکش نیتریل آبی نیتکس اولین دستکش معاینه بدون پودر نیتریل است. این دستکش غیر استریل بوده و دارای پوشش راحت می باشد. نیتریل آبی و مشکی در ایران دارای طرفداران زیادی است به دلیل داشتن ویژگی های خاصی که دارند.
بیشتر بخوانید: دستکش لاتکس ضد حساسیت

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]خرید دستکش نیتریل مشکی اپی پرفکت و آبی آن به صورت اینترنتی و با قیمت عمده تنها از طریق نمایندگی مرکزی امکان پذیر است.[/box]

شما می توانید انواع دستکش ها با برندهای معروف را از نمایندگی دستکش اپی پرفکت با قیمت مناسب تهیه نمایید. قیمت دستکش جراحی با توجه به کارایی و استریل بودن آن مناسب و مقرون به صرفه است. لیست قیمت دستکش لاتکس به صورت مداوم بروزرسانی می شود و میتوان از طریق تماس یا به صورت اینترنتی از نمایندگی رزمد از آن جویا شد.خرید دستکش استریل جراحی در حوزه پزشکی و دندانپزشکی بالا است.

قیمت دستکش جراحی

با مراجعه به سایت اینترنتی بازرگانی رزمد قیمت دستکش جراحی حریر را به صورت بروز دریافت نمایید. خرید اینترنتی دستکش جراحی به شما این امکان را می دهد که به صورت اسان و با صرف وقت و هزینه کمتر این محصول را خریداری نمایید.دستکش های شرکت حریر یکی از بهترین برندهای دستکش جراحی ایرانی است که در سرتاسر کشور توسط نمایندگی های معتبر قابل خریداری می باشد. این دستکش نسبت به دستکش معاینه آن سطح مراقبت بالاتری دارد. از میان انواع آنها وینیل و نایلونی به دلیل سطح حفاظت پایین جزء دستکش های جراحی به حساب نمی آیند.

دستکش استریل جراحی بدون پودر از حساسیت لمسی بالایی برخوردار است و ویژگی خاص آن استریل بودن و بدون پودر بودن آن است. دستکش دندانپزشکی هم جهت معاینه و هم جهت جراحی قابل استفاده است. جهت امر معاینه از لاتکس بنفش یا نیتریل بنفش استفاده می شود. دستکش جراحی بدون پودر به دلیل نداشتن پودر مانع حساسیت های پوستی و آلرژی می شود و استفاده آن در حوزه دندانپزشکی بالا است. در استفاده از دستکش جراحی پودری امکان انتقال آلودگی و حساسیت پوستی زیاد است. سایز بندی دستکش جراحی در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ در بازار داخلی عرضه می شود که مشتریان عزیز با توجه به نیاز خود می توانند آن را تهیه نمایند.

قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت | نمایندگی شرکت دستکش حریر ایران

دستکش وینیل op perfect نرم و لطیف، قابل انعطاف برای داشتن احساس بهتر و کاهش خستگی با استفاده طولانی مدت می باشد. مواد اولیه تولید این دستکش به صورت داخلی تامین می شود که این خود به عنوان یک مزیت به حساب می آید. قیمت دستکش لاتکس حریر، رز مریم، مدیال و غیره با توجه به متریال مورد استفاده در انها در سرتاسر ایران متفاوت می باشد. با توجه به مواد مورد استفاده مرغوب و با کیفیت در شرکت حریر قیمت دستکش حریر ایران از دیگر برندهای خارجی دارای قیمتی مقرون به صرفه می باشد.

دستکش وینیل اپی پرفکت مانعی برای مواد شیمیایی نیست. این دستکش می تواند جایگزین مناسبی به جای دستکش های یکبار مصرف و نایلونی باشد زیرا آنها در برابر اسید ها و الکل ها مقاومت خوبی ندارند. دستکش اپی پرفکت بدون پودر جهت عمل های جراحی و برای افرادی که به پودر داخل این دستکش ها حساسیت دارند مناسب است.

دستکش وینیل اپی پرفکت | دستکش وینیل ارزان قیمت

دستکش وینیل حریر از دستکش لاتکس اپی پرفکت و نیتریل شفاف تر است. این دستکش در صنایع غذایی،آزمایشگاهی و کارهایی مانند نقاشی و رنگ کاری، کارهای مونتاژو شستشو های روزانه استفاده می شود. قیمت دستکش وینیل حریر نسبت به برندهای خارجی ارزان تر است که این به دلیل کیفیت پایین آن نیست بلکه به دلیل تولید داخلی بودن آن است.
بیشتر بخوانید: دستکش نیتریل بدون پودر

دستکش یکبار مصرف وینیل بدون پودر با برند های دستکش وینیل لیبرتون، دستکش وینیل STM ، اپی پرفکت، رویال و غیره عرضه می شود. دستکش وینیل رز مریم توسط شرکت رز مریم تولید می شده ولی هم اکنون مدتی است که تولید آن متوقف شده است. بهترین دستکش وینیل از نوع بدون پودر آن می باشد که مانع از آلرژی می شود و فاقد لاتکس است و قابلیت کشسانی پایینی دارد در برابر پارگی مقاومت زیادی ندارد همچنین بهترین راه دسترسی به آن خرید اینترنتی آن به صورت عمده می باشد.

قیمت دستکش لاتکس حریر

قیمت دستکش حریر ایران با توجه به نوع دستکش متفاوت است؛ این دستکش از نوع لاتکس می باشد که در بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود. کار نمایندگی دستکش لاتکس حریر عرضه اطلاعات مورد توجه مشتری و همچنین ارائه قیمت و تخفیفات این محصول می باشد. دستکش های لاتکس باعث ایجاد حساسیت های پوستی در برخی افراد می شود ولی به دلیل راحتی آن باز هم طرفداران خود را دارد. با خرید به صورت عمده و خرید اینترنتی دستکش وینیل از بازرگانی رزمد قیمت دستکش وینیل حریر برای شما مشتریان عزیز به صورت عمده محاسبه می شود. دستکش وینیل از pvc تهیه می شوند همچنین کم هزینه تر هستند و دارای قابلیت لمس کمتر برای کارهای حساس هستند.

بازرگانی رزمد به عنوان نمایندگی فروش دستکش رز مریم در حال فعالیت می باشد. این بازرگانی جهت سهولت در کار مشتریان عزیز خرید به صورت عمده را فراهم نموده است. استعلام قیمت دستکش جراحی حریر،رویال، رزمریم و غیره از طریق اینترنتی امکان پذیر است. مکستر یکی از برندهای خارجی معروف به حساب می آید این دستکش در کشور مالزی تولید می شود. قیمت دستکش لاتکس بدون پودر مکستر با توجه به تولید خارجی بودن آندر مقایسه با دستکش های تولید داخلی بالاتر است.

قیمت دستکش حریر ایران

لیست قیمت دستکش لاتکس حریر، قیمت دستکش وینیل حریر، قیمت دستکش جراحی حریر توسط نمایندگی دستکش حریر ایران به صورت هفتگی بروز رسانی می شود. خریداران می توانند این محصولات را به صورت اینترنتی از بازرگانی رزمد خریداری نمایند. قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت با توجه به پودری و بدون پودر و کم پودر بودن آن متفاوت است. نوع بدون پودر آن توسط پوشش پلیمری پوشانده شده که مناسب استفاده با دستهای مرطوب است و نوع کم پودر آن مقاوم در برابر نفوذ آب و قابل استفاده در منازل یا مراکز بهداشتی می باشد.

قیمت دستکش اپی پرفکت تحت تاثیر نرخ ارز، هزینه مواد مصرفی و حمل و نقل می باشد. نمایندگی دستکش لاتکس حریر این دستکش را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند.دستکش وینیل ایرانی در دو نوع ضخیم و نازک، فاقد لاتکس طبیعی، نسبت به دستکش نیتریل و لاتکس خاصیت الاستیکی کمتر، زیست تخریب پذیر نیستند و قابل بازیافت می باشند.

دستکش اپی پرفکت بدون پودر

دستکش وینیل بدون پودر در دو حالت ضخیم و نازک تولید می شود. دارای عمر کوتاه تری به نسبت دستکش های لاتکس و نیتریل است. این دستکش از پلی وینیل کلراید یا همان  pvcساخته شده و چون تولید pvc ارزان است بنابراین جایگزین خوبی برای لاتکس و نیتریل می باشد. زمانی که برخی افراد به پودر داخل دستکش لاتکس حساسیت نشان دادند تولید کننده ها دستکش لاتکس بدون پودر را تولید و به بازار عرضه کردند. این دستکش ها در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی، دندان پزشکی ها، داروخانه ها،دامپزشکی ها،رستوران ها و غیره استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: دستکش لاتکس اوپی پرفکت

خرید اینترنتی دستکش نیتریل بدون پودر در رنگ های مختلف در سرتاسر کشور امکان پذیر است. بسیاری از افراد به لاتکس حساسیت دارند؛ بنابراین دستکش نیتریل بدون پودر گزینه مناسبی برای آن ها می باشد. این دستکش ها از پر مصرف ترین دستکش های پزشکی به حساب می آیند.قیمت عمده دستکش لاتکس اپی پرفکت، spa، مکستر و سوپر مکس و غیره از طریق نمایندگی فروش قابل دستیابی است.

نمایندگی فروش دستکش لاتکس

نمایندگی دستکش spa فروش دستکش های لاتکس spa، دستکش های نیتریل spa و دستکش های وینیل spa را انجام می دهد. این برند در ایران از محبوبیت ویژه ای برخوردار است که به دلیل کیفیت عالی آن می باشد. نمایندگی دستکش لاتکس biomax همچون نمایندگی دستکش spa  یکی از نمایندگی های زیر مجموعه نمایندگی پخش دستکش لاتکس ایران می باشد.

بیشتر بخوانید: دستکش لاتکس رنگی

نمایندگی دستکش نیتریل خرید دستکش نیتریل کرنبری، نیتریل پودری و بدون پودر در رنگ ها و سایزهای مختلف  را از طریق اینترنتی امکان پذیر کرده است. کیفیت و قیمت دستکش spa glove با دستکش حریر برابری می کند. تنها تفاوت آن ها در تولید داخلی و خارجی بودنشان می باشد. تولیدی ها و پخش کننده های دستکش های وینیل و لاتکس پخش دستکش نیتریل را هم در سرتاسر کشور انجام می دهند. دستکش جراحی ایرانی از نوع لاتکس و نیتریل رنگی هستند و پر مصرف تر از دستکش های معاینه می باشند.

دستکش جراحی دکتر گلاو بسیار با دوام، راحت و انعطاف پذیر است. این دستکش استریل بوده ونسبت به دستکش های معاینه حس لامسه بالاتری دارد. در دو نوع پودری و بدون پودر می باشد که پودردار آن سطح داخلی فاقد پودر و سطح خارجی آن مقدار اندکی پودر دارد.در صورتی که مایل به خرید دستکش با قیمت درب کارخانه هستید باید به کارخانه دستکش پزشکی مراجعه نمایید.

کارخانه دستکش پزشکی

انواع دستکش پزشکی در دو نوع مناسب برای جراحی و مناسب برای جراحی دسته بندی می شوندکه علت تفاوت آنها در جنس آنها است که جنس آنها شامل نیتریل،لاتکس، وینیل و نایلونی می باشد. شرکت دستکش حریر ایران تولیدات خود را با دستکش های لاتکس صنعتی و خانگی آغاز کرد. دستکش جراحی  ulma جزء دستکش های لاتکس کم پودر می باشد و در جراحی های عمومی و تخصصی استفاده می شود. در این دستکش حداقل پروتئین استفاده می شود که باعث کاهش ابتلا به آلرژی نوع یک می شود.
بیشتر بخوانید: دستکش نیتریل یکبار مصرف

از طریق خرید اینترنتی دستکش جراحی می توان دستکش جراحی هندی و مالزی را نیز تهیه کرد. قیمت دستکش پزشکی براساس شیوه تولید، جنس، برند و کاربرد آنها متفاوت است.شیوه تولید آنها به صورت یکبار مصرف و دائمی می باشد. نمایندگی دستکش لاتکس اپی پرفکت این جنس دستکش را ارزان تر از دستکش های نیتریل و گران تر از دستکشهای وینیل عرضه می کند.

نمایندگی دستکش SPA | نمایندگی اصلی SPA کجاست؟

دستکش spa glove  بخاطر مواد استفاده شده در آن خاصیت کشسانی دارد. قیمت دستکش spa glove از نطر داشتن ویژگی های مناسب به صرفه می باشد. از دستکش های جراحی میتوان به دستکش نیتریل spa ،دکتر گلاو، این تاچ و … اشاره کرد. نمایندگی دستکش نیتریل این دستکش را در تمامی رنگ ها به بازار عرضه می کند؛ ولی در پزشکی بیشتر نیتریل آبی مورد استقاده قرار می گیرد. فروش دستکش ها با برندهای ایرانی با فروش دستکش spa در داخل کشور برابری می کند.

بیشتر بخوانید: دستکش لاتکس بنفش

البته بدون پودر، پودر دار و کم پودر بودن دستکش ها بر قیمت آنها اثر گذار است. دستکش بیمارستانی به دسته های زیر تقسیم می شوند:

1) دستکش های آزمایشگاهی:در دو نوع استریل و غیر استریل،

2) دستکش های جراحی دارای استحکام بالا،

3) دستکش های پلاستیکی قابل استفاده در معاینه های سطحی،

4) دستکش های ویژه شستشوی ابزار پزشکی. دستکش maxter ، دستکش لاتکس stm و دستکش نیتریل درماگریپ از دیگر برندهای خارجی معروف دستکش می باشند.